13 Haziran 2011 Pazartesi

iPhone canavarı...

Bu defa Ece kuzusu beni hakikatten şok etti.

Biz bu kuzucuğa cep telefonu vermiyoruz pek. Zararlı diye. Hele iPhone hiç vermiyoruz. Ece her bulduğunu oraya buraya fırlatabildiği için, iPhone'u da annesi zaten yeteri kadar düşürüyor, bir de Ece atmasın diye. Çok inat etti mi, Koray'ın Blackberry'si ile kandırıyoruz, kısa bir süreliğine. :)

Geçen sabah Ece erkenden uyanınca yatakta keyif yapıyorduk ikimiz. iPhone'un alarmı çaldı, bizimki ayaklandı tabi hemen, almaya çalışıyor telefonu, kendini oradan oraya atıyor, çığlığı basıyor. Dedim, "iki dakika oynasın da hevesini alsın bari". Verdim eline telefonu. Bir baktım telefonun kilidini açmış bir güzel, o yetmiyormuş gibi application iconlarının yerlerini bile değiştirmiş. Nasıl yapıyor diye bir baktım; O minnoş işaret parmağı ile önce ortadaki butona basıyor, o sırada ekran aydınlanıyor, sonra yine aynı minnoş parmak ile sliderı soldan sağa çekerek kilidi açıyor. Hani öyle tesadüfen falan da değil. Gayet bilinçli olarak, adım adım yapıyor. Her seferinde aynı şekilde yaptı çünkü. Şok oldum, inanamadım, bu çocuğa iPhone'u açmayı öğretmeyi falan geçtim, iPhone'u vermiyoruz bile biz. Bunu ancak bizden görerek öğrenmiş olabilir. Bebeklerin gözlem yetenekleri ve öğrenme kapasiteleri inanılır gibi değil gerçekten.

Artık Ece'nin farkındalıkları iyice arttı, etrafını inceliyor, merak ediyor, öğrenmeye çalışıyor meleğim. Bundan sonra bizi daha da çok şaşırtacak eminim.. Ve O'nun yeni birşey öğrenmiş olduğunu görmek o kadar keyifli ki, işin içinde cep telefonu olsa bile, insan çok mutlu oluyor. Aynı akşam Koray da benimkine benzer bir şok yaşadıktan sonra, "Esralar gelse de onlara göstersek Ece'nin iPhone'u nasıl açtığını" diyordu. :) Herkese göstermeliyiz kızımızın marifetlerini.

E tabi, akşam oturttuk Ece'yi, verdik eline yine iPhone'u :), videoya çektik bir de.

Buyrun bakalım...



Güncelleme 19/06/2011

Bir de print screen alıyor bu minnoş. Nasıl yapıyor hiçbir fikrim yok ama fotoğraflar arasında bunu buldum. Ben şahsen bilmiyorum nasıl yapıldığını.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Special design for Bir Ece Masalı by GeCe