31 Mart 2011 Perşembe

9. Ay Kontrolü

Ece'nin 8.Ay Kontrolü yazısını daha yeni yazmamış mıydım ben? Ne kadar çabuk geçti bir ay daha :( !!!

Evet, bu kuzucuk geçen haftasonu yine doktor kontrolündeydi. Biraz erken gitmişiz randevuya, akıllı uslu bir şekilde bekledi sırasının gelmesini. Buldu kendine bir oyuncak, bir yandan oynadı, bir yandan anlattı birşeyler kendi dilinde.

Ve işte son durum:
  • Ececik 9 ay + 1 hafta itibariyle 9.120 gr olmuş, boyu da 75,5 cm. Kilosu %75-90'lık, boyu da %90-97'lik dilimdeymiş. Kilo alma durumları gayet iyi gözüküyor.
  • Kızamık aşısı oldu bu sefer de. Hala salgın devam ettiği için aşıyı yapmayı şiddetle önerdi Gülbin Hanım. Daha geçen hafta 4 aylık bir bebeği hastaneye yatırmışlar kızamıktan :(. 9. aydaki bu ekstra doz kızamık yüzünden, 3 defa kızamık aşısı olmuş olacak ama napalım :(. Yalnız bu sefer çok da ağladı Ece kuzusu, sakinleşmek bilmedi bir türlü.
  • Artık yemeklerine yeşil mercimek, nohut ekleyebilirmişiz. Balık da yemeliymiş. Geçen seferki başarısız hamsi buğulama denemesinden sonra, somonu sordum. Olur, dedi Gülbin Hanım. O da buğulama olacakmış tabi, bir de deniz somonu olacak malum.
  • Bu arada ağzının bu sürekli açık olma hallerinin nedeni burnunun tıkalı oluşuymuş, o yüzden ağzından nefes alıyormuş. Serum fizyolojik düzenli kullanılmalıymış.
  • 'Bize ce-ee yapma' kriterinden sınıfta kaldı yine :(. Onun yerine alkış yapabiliyor benim kızım, dedim ama olmadı. Emekliyor, ayağa kalkabiliyor, daha doğrusu hiç oturmuyor, sürekli ayakta, hatta sıralamaya başladı, dedim yine olmadı. Yok artık, demek istiyorum!!! 9 aylık bebek battaniyenin altına saklanıp bize ce-ee yapacakmış! Önümüzdeki ay bu soruya da,  evet yapıyor, cevabı vermeyi planlıyoruz, babası çok bozuluyor Ece eksi alınca :).
Sonuç olarak, kocaman bir maşallah Ece kuzusuna!

8 yorum:

  1. bu ceee olayı nasıl birşey bende artık anlamadım gitti ben cee yapsam olmaz mı:))) bizimki battaniyenin altındayken ki battaniyeyi biz örtüyoruz yüzüne battaniyeyi kaldırıp yüzünü açıp gülüyor bu cee yaptığı anlamına mı geliyor acaba:)ya da eylemi tamamen kendimi gerçekleştirecek öyleyse işimiz zor.

    kocaman bir maşallah Ece'ye, nazarlar değmesin çok güzel bir bebek:)

    YanıtlaSil
  2. maşallah ona,çok tatlı olmuş annesi...kızamıktan ben de korkuyorum bu aralar, aşı olanlarda oluyor,tabi biraz daha hafif geçiriyorlar..dikkat etmek lazım

    YanıtlaSil
  3. 41 kere maşallah.Zaman ne kadar da çabuk geçiyor:)

    YanıtlaSil
  4. @Nurefşan'ın annesi, hımmm sanırım battaniyeyi kapama işini de kendisinin yapması lazım. Yine de kocaman bir aferin Nurefşan'a. Bu arada size de mi doktorunuz sordu bunu? Olmadı biz de çalıştıralım artık bu ce-ee olayını.

    @Sumeyye, evet kesinlikle dikkat etmek lazım.

    @İkiz Annesi, teşekkürler :) ve evet maaaalesef çok hızlı geçiyor zaman :( şu anda tam da panik hallerindeyim.

    YanıtlaSil
  5. Maşallah kuzucağa:) Battaniye olayı bombaymış...

    YanıtlaSil
  6. Bu cee olayının bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum :-) Maaşallah Ece'ye. cee de demeyiversin :-)

    YanıtlaSil
  7. Sekerim ben de bilmiyorumdum Cee e nin onemli oldugunu. Ogrenir kuzucuk onu da yapar. Masallah kizimiza :) Opuyorum, kokluyorum. Sapka super olmus :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler arkadaşlar.
    Evet, ce-ee de yapmayıversin :)

    YanıtlaSil

Special design for Bir Ece Masalı by GeCe