26 Mayıs 2011 Perşembe

Anne Yarısı'na...

Küçükken hep şanslı hissederdim ben kendimi. Kendimce nedenlerim vardı tabi. Mesela erkek değil de kız olduğum için çok şanslıydım. Öncelikle sünnet mevzusu vardı, sonra askerlik, bir de erkekler sadece pantolon giyebiliyorlardı. Ne sıkıcı, tek alternatifleri var! Halbuki kızlar öyle mi? İster pantolon giyerler ister etek. Kim erkek olarak gelmek isterdi ki bu dünyaya ?!

Bir de teyzem olduğu için çok şanslıydım, hem de iki tane! Teyzesi olmayanlar için çok üzülürdüm hatta.

Teyze anne yarısıdır, denir ya, öyle hakikatten. Herhalde annem ve babamdan sonra en çok teyzemlerin emeği vardır benim üzerimde. Özeldir onlar benim için. Buradan kocaman öpücükler her ikisine de.

Ondandır belki de, Esra'nın da Ece için özel olacağını ve Ece'nin şanslı olduğunu hissederim hep. Ondandır belki de, Esra birkaç seneliğine bile olsa, her ay mutlaka buraya gelecek olsa da, Dubai'ye yerleşme planları yaparken en çok Ece ile bu kadar sık görüşemeyeceği için üzülmem.

Fazla duygusala bağlamadan sadede gelecek olursak...
Esruş,

Sana diyeceğim şudur ki; Dubai falan anlamam ben, kızımı ihmal etme lütfen! Teyze olmak öyle kolay iş değil, belli sorumlulukların var yerine getirmen gereken. Öncelikle kızımı şımartmaktan sorumlu kişi sensin. Sonra benim yasakladığım herşeyi yaptırman gerekiyor biliyorsun Ece'ye, ki bu konuda gayet iyi gidiyorsun zaten. Yeri gelecek bütün haftasonunu beraber geçireceksiniz. Yüzmeyi sen öğretmelisin Ece'ye. Kurabiyeler kararana ve yenemeyecek hale gelene kadar kurabiye yapmalısınız beraber. İşin çok anlayacağın, bu Dubai işini kısa tutsan iyi edersin! 

İyiki varsın! Seni çok seviyorum. Ece de çok sevecek, biliyorum.

P.S: Bu aralar pek bir duygusal moddayım. Anneliğin yan etkilerini yavaş yavaş ortaya çıkıyor. Birileri lütfen bu gidişe dur desin!

9 yorum:

  1. annelik böyle bişi :D hep duygusal moddayız :D

    YanıtlaSil
  2. Bahar, korkutma beni! Yoruyor beni bu duygusallik :(
    Babalar gunu ve 19 Haziran Ece'nin dogumgununu de atlattim mi, eski ayarlarima donmeyi hedefliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar benziyorsunuz birbirinize :O. Benim kardeşim de "anne yarısıyım ben" deyip duruyordu geçenlerde. Dayı olur kendisi de :)

    YanıtlaSil
  4. Gözdecim, dayıyı anne yarısından saymıyoruz malesef :)
    Evet, çok benzetirler bizi birbirimize :). İşin kötüsü Esra benden daha uzun ve daha zayıf :(

    YanıtlaSil
  5. Süt işi bitince biz de zayıflayacağız Feyza üzülme :). Antalya'da ikişer-üçer çocuğu olup da incecik olan Rus kadınlarıyla geçirdiğim 3 günden sonra fena bunalımdayım. Gelmesinler ülkeme :(

    YanıtlaSil
  6. Ben o yüzden Antalya'ya gitmeyi kestim zaten Gözdecim :) ne işin var Antalya'da!

    YanıtlaSil
  7. Acemilik işte. Yok bir daha!

    YanıtlaSil
  8. bu ececik çok şeker ya

    YanıtlaSil

Special design for Bir Ece Masalı by GeCe