19 Haziran 2011 Pazar

Babasının küçük plensesi!..

Günün anlam ve önemi nedeniyle blogumuz bizim evin babasına emanet.

Buyrun bakalım Babalar Günü'nde neler yazmış minik kızımıza...

----------------------------------------------------

Babasının küçük plensesi!..

Benim pamuk yanaklı, açık ağızlı, sımsıcak ayaklı, çatık kaşlı, yürüyemeyen ama koşan ve de çenesi çok ama çok düşük küçük kızım...

Bugün 19.06.2011 senin doğumgünün, aramıza katılalı tam 1 yıl oldu. Küçücük ellerin, buruşuk suratın, minicik bacakların büyüdü büyüdü büyüdü ve tam ısırılmalık hale geldi. Gülüyorsun ama canın istediğinde, konuşuyorsun ama biz anlamıyoruz, kızıyorsun ama çabuk unutuyorsun, öpmüyorsun ama ısırıyorsun. Bakalım seneye neler değişecek hayatımızda – hayatında. İnşallah hayatının sonuna kadar hep güleceksin benim bebeğim, sen gülünce ben de mutlu oluyorum çünkü.

Bugünün benim için ayrı bir önemi daha var aslında kızım. Her ne kadar sen farkında olmasan da bugün benim ilk babalar günüm. Evet sen ve ben hayatımızın ilklerini birlikte yaşıyoruz. Annenle bana hediye almışsınız, teşekkür ederim ama sen daha konuşamadığın, “ baba “ diyemediğin için bir tarafı eksik kaldı bu özel günün. Senin yanaklarını öpüp “ iyi ki doğdun plensesim “ dediğimde anlamadığın için de içimde bir hüzün vardı aslında. Ama olsun, yine de harikaydı bu duyguları hissetmek ve yaşamak.

Kimsenin farkında olmadığı birşey söyleyeceğim sana bebeğim... İstersen herkesin bildiği konulardan başlayayım. Aradan bir yıl daha geçecek ve sen daha da büyüyeceksin, yürümeye başlayacaksın, konuşacak baba – anne – dede – gel – git – fenebaçe ( baba demesen de bunu illa söylemelisin kızım :) ) diyeceksin. Bunu herkes biliyor ya da tahmin edebiliyor. Ama üzerinde hiç düşünmedikleri bir konu var kızım, o da :

19.06.2016 tarihi geldiğinde sabah uyanıp yanına geleceğim ve senin kulağına “ iyi ki doğdun benim tatlı kızım “ derken, sen de bugün ısırdığın babanın o kulağıma eğilip “ sen de iyi ki varsın baba, babalar günün kutlu olsun “ diyeceksin. Belki de o gün bana verdiğin hediye, küçücük ellerinle yaptığın bir resim olacak, kimbilir? Çok klasik olacak biliyorum ama unutmamanı istediğim birşey var kızım; sen var olduğun sürece başka hediye istemem...

Daha çoookkkk kesişecek bu günler benim tatlı kızım. Birbirimizi öpecek, kutlayacak ve de şımartacağız. Aslında ben şımarık çocukları hiç sevmem, ama sana şımarıklık da yakışacakmış gibi geliyor babası.

Seni çok ama çok seviyorum benim 3 ½  dişli canafar kızım, iyi ki doğdun iyi ki varsın.

--------------------------------------------------------------------------------------------

P.S: Bu arada bu baba, ben hamileyken bana söz vermişti, kızımız doğduktan sonra bile evin prensesi ben olacaktım!!! Sözünü tutamamış kendisi gördüğünüz gibi! Kendisine teessüflerimi bir borç bilirim!

6 yorum:

  1. o güzel günleri görmeniz dileğiyle :) mutlu yıllar ailecek size :D

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Bahar :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sabah sabah ağlattı beni. Aşkolsun... Babası yazmasın bir daha, çok damarmış :)... Feyzacım, bu arada Ece'nin doğum günü kutlu olsun. Ne büyük heyecandır tahmin edebiliyorum, ilk yaş. Allah uzun ömürler versin hepinize. Ececik de çok mutlu olsun...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Gözdecim :) Amin diyorum!
    Bir yandan çok güzel bir heyecan, bir yandan zaman neden böyle hızlı geçiyor hüznü, bebeklikten yavaş yavaş çıkan bir kuzucuk... Her anının keyfini doyasıya çıkarmak gerek!

    YanıtlaSil
  5. Feyzacım, babalar çok duygusal oluoylar. Super ifade etmiş herseyi...İyi ki doğmuş Ececik. Nice güzelliklerini görün inşallah

    YanıtlaSil
  6. Öyleler valla Özlemcim :)
    Teşekkürler canım. Bütün kuzucuklarımız çok çok mutlu olsun inşallah!

    YanıtlaSil

Special design for Bir Ece Masalı by GeCe