19 Haziran 2011 Pazar

Benim de söyleyeceklerim var Babalar Günü için...

Gün Babalar Günü diye blogumuzu evin babasına emanet ettik, iyi hoş da benim de söyleyeceğim birkaç şey var elbet!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Önce hayatımdaki en kıdemli babaya... Canım babama...

Bilir misin ki, küçükken en çok cuma akşamlarını severdim ben, bir de pazar sabahlarını. Cuma akşamı erken yatmak zorunda değildim çünkü, seni bekeleyebilirdim. Pazar sabahı hep beraber yapılan kahvaltıların yerini hiçbirşey tutmazdı. En değerli zamanlar, senin de içinde olduğun zamanlardı.

Şimdi biliyorum ki, ne zaman ihtiyacım olsa yanımdasın. İnsanın hiç korkmadan sırtını dayayabileceği babasının varlığı ne kadar da kıymetli birşey. İyi ki varsın! İyi ki benim babamsın! Daha upuzuuun yıllar hep beraber olmak dileğiyle... Seni çok seviyorum babacım.

------------------------------------------

Sonra bizim evdeki yeni babaya... Sevgili kocama...

Hamile olduğumu ilk öğrendiğimde sana bunu nasıl söyleyeceğimi düşünmüştüm, 1 koca gün. Özel bir haberdi bu, özel bir şekilde verilmeliydi. Sonra öyle çok şaşalı bir fikir bulamamış da, elini tutmuştum sadece "sen dünyanın en iyi kocasısın" demiştim, sonra elini karnıma götürmüş ve "dünyanın en iyi babası olacaksın" demiştim, gerçekten de öyle olacağını kalpten hissederek. Sen yüzümü hiç kara çıkartmadın benim. Biliyorum ki, kızım çok şanslı senin gibi bir babası olduğu için. İyi ki varsın, iyi ki hayatıma girmişsin. Kızımızla beraber iyi ki bir aile olmuşuz. Seni çok seviyorum bitanem.


------------------------------------------

Ve tabi diğer bütün babaların da Babalar Günü kutlu olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Special design for Bir Ece Masalı by GeCe