21 Ocak 2011 Cuma

Blogumuz yeni adresi ve yeni yüzüyle huzurlarınızda...


Ben bu blog işini sevdim.

Gel gör ki, blogspotun standart şablonundan sıkıldım. Malum ikizler insanı...

Baktım, ben altından kalkamayacağım yeni bir tasarımın. Bir bileni soruşturdum, GeCe'yi keşfettim. GeCe'ye ne istediğimi anlattım, 2 saat sonra bana örnek tasarım gönderdi, tam da benim istediğim gibi, bayıldım. Ertesi akşam da blogu bitirdi.

Bu arada dedim, findıkkurdum fındıkkurdum nereye kadar. Çocuk büyüyecek, hala fındıkkurdum. En iyisi daha her yaşa uygun bir blog ismi almak. Birçok alternatifi geniş(!) kitlelere oylamaya açtım, her kafadan farklı ses çıktı, ben yine kendi beğendiğimi seçtim, masaldan vazgeçemedim. Blogumuzun ismi de Bir Ece Masalı oldu. Bu bizim Ece ile masalımız çünkü.

Ve blogumuz yeni adresi ve yeni yüzü ile huzurlarınızda...

P.S: Blogda yapılacak birkaç ufak revizyon ve düzeltme var tabi. Ama malesef GeCe bir hafta tatilde olacağı için bu revizyonlar biraz bekleyecek.

2 yorum:

Special design for Bir Ece Masalı by GeCe