27 Haziran 2015 Cumartesi

Ece ile Paris!


İyi ki doğdum, bak şimdi 35 oldum! Evet 35 oldum, Yolun Yarısı! Acaba Cahit Sıtkı Tarancı'nın o meşhur 35 Yaş Şiiri olmasaydı 35 olmak daha mı kolay olurdu! kesinlikle olabilirdi!

Neyse, etrafımda bilmeyen kalmadı, 35 olma fikrini hiç sevmedim. Daha aylar öncesinde dedim ki,"35 yaşıma girdiğim gün farklı birşey yapıyor olacağım" ve böylece Paris fikri çıktı ortaya.


Seda ve Yalçın, 15 yıllık arkadaşlarımız ile yaptık planı. Disneyland'a da gideriz, diyerek taktık çocukları da peşimize. airbnb ile ev kiraladık, çok da rahat ettik. bir koca günümüzü Disneyland'da geçirdik. Bütün şehri yürüyerek gezdik, deli gibi yürüdük. Ece'nin bebek arabasını muhtemelen son kez kullanıp, verdiğimiz paranın hakkını fazla fazla verdik. Eralp'in şehri yürüyerek gezmek konusunda gösterdiği başarılı performansa şapka çıkardık. gün içinde bütün turistik yerleri gezip, yorulup, gece de pestili çıkan çocuklar uykuya dalınca evde keyif yaptık.
Çocuklar ne anladı, derseniz, tabi ki Disneyland dışında pek birşey anlamadılar. Ama Disneyland'ı o kadar çok sevdiler ki, onları da getirdiğimize fazla fazla değdi. şehir gezerken de hiç de eziyet de etmediler bu arada.

Hep beraber, çok keyifli beş gün geçirdik.





Güncelleme 15/08/2015

Ece'ye Paris'te elindeki bir yara için üzerinde Disney prensesleri olan bir yara bandı almıştık. kutudaki yarabantları bitince geçende dedi ki; "Anneciim, prensesli yarabantlarım bitti, Paris'e gitmemiz lazım yenisini almak için!" :D:D:D Böyle bir algı yaratmak için ne yaptık acaba? :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Special design for Bir Ece Masalı by GeCe