6 Mart 2012 Salı

Emziğe Bye Bye...

Ece 1 aylık olduğundan itibaren onu emziğe alıştırmaya çalıştırmıştım, aman da biraz oyalanır belki, ağlarken sakinleşir falan diye. İlk başlarda bana mısın demedi. 5 aylıkken falan ancak alıştı. Ama hiç öyle bütün gün ağzında emzik olmadı. Uyurken emiyordu genelde.

Geçen hafta pazartesi günü bakıcısı geldiğinde, Ece'nin yanında anlattım O'na "Haftasonu attaa gittik biz Fatoş, Ece'nin emziklerini düşürmüşüz, aradım aradım bulamadım, tüh" fln. Ece de önce bir şaşırdı, sonra "ayyah ayyaaah ayyah ayyaaah" diye diye evde biraz aradı, 5 dak sonra unuttu. Ondan sonra hiç sormadı bile emziğini. On gündür emzik yok hayatımızda. İlk hafta uykuya dalması biraz zor oldu ama bu hafta gayet iyiyiz.

Böylece bu emzik bıraktırma işini sancısız halletmiş olduk. Darısı bez bıraktırmanın başına, ki zannetmiyorum onun bu kadar kolay olacağını :(.

Bu görüntüler de mazide kaldı tabi :(. Pek de tatlıymış, cok cok cok emziğini emerken.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Special design for Bir Ece Masalı by GeCe