26 Nisan 2011 Salı

Ce-ee yapan Ececik

Her ay Ece'nin doktor kontrolunde Gülbin Hanım'ın asistanı Songül bize o ayın gelişim sorularını soruyor. 'Minik nesneleri iki parmağıyla tutabiliyor mu?' ya da 'Hayır, mama gibi kelimelerin anlamını biliyor mu?' gibi. Ve bu sorular gerçekten çok enteresan, o kadar nokta atışı ki, o sırada yapmadığı birşey varsa bile bir bakıyoruz kısa sürede yapmaya başlamış Ececik.

8. ay kontrolünde gelen sorulardan biri  'Size ce-eee yapıyor mu?' oldu. 'Yok artık' dedim. 8 aylık bebek bize ce-ee yapacakmış! Songül de çok şeker bir kız,  'olsun, dedi,  iki ayınız daha var bunun için' (!?!).  Ben ısrarla Songül şaka yapıyor diye düşünüyorum. Kendisi battaniyenin altına girip, battaniyeyi açıp kapatarak bize oyun yapacakmış. Açıkçası bu soruyu hiiiç ciddiye almadık, dolayısıyla hiç de öyle ce-ee falan öğretmeye çalışmadık Ece'ye.

9. ay kontrolünde, yine aynı soru. Dedim, 'Songül gayet ciddi heralde'. Ece bu sorudan yine eksi aldı, babası buna çok bozuldu. Bu sefer bir dahaki ay yine eksi almasın diye, Ece'yi yatağa yatırıp üstüne battaniyeyi örtüyoruz, o da açıyor, biz örtüyoruz, o açıyor. Tamamdır işte ce-ee! Tabi bu üstünü örtme işini de kendisinin yapması gerekiyor ama olsun, yeter bu kadar! Bir de ce-ee demesi beklenmiyor neyse ki! Sonra cumartesi günkü 10.ay kontrolünde de aynı soruya  'evet evet yapıyor' dedik geçtik :).

Dün akşam biz yemek yerken, bir de baktık bu kuzucuk kendi kendine ce-ee yapıyor bize. Neyse ki iphone elimin altındaydı da belgeleyebildim.

Bakınız 39 derece ateş ile yandığı halde bize oyun yapan kuzucuk.

3 yorum:

  1. video'yu izleyemedim ama çok tatlı olduğu kesin :)
    birde çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  2. Ah severim senin cee ee lerini kuzuk hanım. Ama ateşli olduğu nasıl da belli bızdığın. Ah canım benim. Öptüm seni kocamaaan :)

    YanıtlaSil
  3. Bahar, teşekkürler :)

    Ahucum, evet yaa, hiç hali yok kızımın :(

    YanıtlaSil

Special design for Bir Ece Masalı by GeCe